catatan ibunda..buat tatapanmu

Sekadar berkongsi rutin kehidupan yang sempat diabadikan..

Saturday, July 16, 2011

sukan TCU

h
lepas jer meting panitia td terus pecut ke taman batu metropolitan untuk memeriahkan lg acara sukan sek angah. masa aku sampai tuh angah dah pun memenangi 2 acara johan plak tuh.. tak silap aku acara baling pundi ngan susun tin..
Tu  yg dalam gambar tuh adiah dier yg ke 3 untuk acara lari berhalangan.
cikgu sek dia dah bgtau dah aku yg angah masuk semua acara

nie gambar masa acara tiup belon angah xdapt nombor pun ..coz masa angah tiup tuh dia dah cuba utk pecah kan tapi belon tu kuar angin soangah kenalah tiup semula.. kalu tak angah dah dapat no 3 masa tuh... mmmmm..... takpe yer ngah tahun depan angah cuba lgi yer

ini plak acara lari berhalangan.. dala group angah tu ada sorg budak yg cubby ckit tgk betul2 yg no 3 dari depan tu... tp xpe group angah menang gak ..oleh sebab semalam ujan so ari nih padang becak sgt... baju angah xyah ckap ler mak oiii kotor betul sampaikan masa nk naik kete sblm balik aku terpaksa suruh angah buka baju n seluar kalu tak x tau la apa jadi pada viva aku... angah telanjang bogel  ha..ha..ha.. kejam kan aku..

No comments: