catatan ibunda..buat tatapanmu

Sekadar berkongsi rutin kehidupan yang sempat diabadikan..

Wednesday, November 16, 2011

Institut Pediatrik HKL

Dalam bulan nih saja dah 2 kali aku, hubby n iman datang  ke sini.. Tp bak kata mummy n ab biarlah bersusah-susahan dulu demi anakanda tercinta.
Ya demi Iman Ibu akan lakukan apa saja..

Sebenarnya yang membuatkan aku malas cikit tuh sebab karenah birokrasi nyer. Maklumlah hospital gomen kan..Fisrt g kaunter pendaftaran amik nombor... tunggu dalam 45minit untuk urusan pendaftrn n tahu nk masuk bilik mna. bila dah tahu tuh pi letak kad appointment kat depan pintu bilik Dr yg diberi masa pendaftaran.. tunggu dalam1j45m kot baru bleh jumpa Dr.. tapi jumpa Dr dalam 15minit gitulah dah siap... tunggu nurse pilih  
pilih tarikh untuk appointment seterusyer plak dalam 15minit .. kat sini kalu xde tarikh appoitment tuh xleh amik ubt.. so bila dah dapat g amik ubat tggu dalam 45minit plak.. 

Nasib lah permintaan aku untuk pilih  appoitment  pada waktu ptg diterima Dr kalu tak jenuh lah aku nak amik cuti...ehhhhhhh cuti aku tahun nih dah abis ku gunakan untuk menemani iman sewaktu di warded  dulu maksimum this ku gunakan cuti ku itu.. xpelah demi iman ibu sanggup buat apa saja... waima aku terpaksa amik cuti separuh gaji @ tanpa gaji akan ku sentiasa disissi anak-anakku pabila mereka dlam kesakitan @kesusahan .

inilah gambaran pandangan dari luar IP HKL


Klinik Pakar Kanak-kanak


Ini gambaran dari dalam aku snap dari depan bilik suntikan  semasa menunggu nama iman dipanggil untuk amik darah


ini mercu tandanya..

Masa catatan ini ditulis esok kami kena check pu iman lg di sini... maknanya hanya selang 3 hari dari hari yg aku snap gmbar nih



No comments: