catatan ibunda..buat tatapanmu

Sekadar berkongsi rutin kehidupan yang sempat diabadikan..

Friday, November 11, 2011

Lega..

Sejak tahun lepas aku pegang jawatan sebagai penyelaras SPM. aku tak der masa langsung bila berada di sekolah kerja optimum.. dari 7.30 - 1.10 non-stop. penat tubuh badan, penat otak..

Tapi hari ini alhamdullilah.. next week anak2 didik ku akan menghadapi SPM.. mereka batch pertama acuan aku.. segala-galanyer selesai bila aku bgi slip exam pada mereka tadi. dan ada satu perasaan yang tersangat2 lega.. aku rasa macam terjatuh batu atas bahu yang selama ini aku pikul.

Aku doakan mereka semua dapat jawab eaxam dgn baik dan akan mencapai keputusan yang cemerlang..

aku abadikan kenangan bersama meraka
5 ikhlas : sewaktu meraka bergelut dgn trial exam spm



Majlis Bersama Pengetua :antara 30 pelajar cemerlang yg menjadi harapan sekolah 


Sweet memory : Hari Graduasi 
Saat2 yg menggembirakan mereka aku pun turut hepi tgk diorg hepi



No comments: