catatan ibunda..buat tatapanmu

Sekadar berkongsi rutin kehidupan yang sempat diabadikan..

Sunday, November 13, 2011

Hari Anugerah Tadika Cahaya Ummi

Hujung minggu yang cukup busy. Kalu smalam aku sibuk dgn hi-tea sek aku di mana aku terpaksa bangun seawal pagi untuk menyediakan beakfes untuk family n anak2 di Taska memandangkan hari sabtu tukang masak di Taska off so sudah menjadi rutin aku yang akan mengambil alih keje tuh..
Daripada makan pagi hinggalah ke menu makan tengahari terpaksa aku sediakan. Dari 6.00 pagi ku kemas umah hinggalah time aku bersilat di dapur berhenti jap untuk beakfes sambung lagi  coz aku kena stop sebelum pukul 11 untuk bersiap ke hi-tea ..
Alhamdullilah semuanya settle jam 10.30 pg. 
ada masa untuk aku rest jap sambil golek2 menyusukan iman..

Dan hari nih jugak aku tak bleh membuta jugak lepas subuh coz ada hari anugerah kat sek angah. so seawal pagi bangun iron baju siapkan angah siapkan diri ku n eam pun bangun untuk join sama. tgk jam dah pukul 7.30 majlis start jam 8.00 pagi so sempat kot bw angah n along beakfes kat kedai peah jap.. tepat jam 8.00 selesai mkn terus pecut ke CUIS. 
Iman????? ku tinggalkan dengan hubbyku.. dia tak suka sgt attand majlis camnih..

Banyak gak pertunjukan yang angah masuk.. waalupun setahu aku dia nih nakal cikt tp nakal budakkan biasalah rasa cam tak normal kalu budak terutamanya boy kalu tak nakal kan..



suasana sebelum pelafazan ikrar.. tabik dgn cikgu2 diorg nih handle anak2 kecil ini


Salah satu pertunjukan yang disertai oleh angah.
GOood angah..


Angah dgn sijil dan hadiah yang diperolehi..
aku kagum gak ngam angah w/pun dia tak hadir ke sekolah hampir 3 bulan semasa aku melahirkan iman kerana bersama dengaku berpantang di kg
tp angah tak lah berada di nombor yang tercorot
dan
angah nih sebenarnya liat sgt buat homework
kalu buat homework mesti berakhir dengan tagisan punya lah coz malas cikit.. tak macm eam tekun jer bila buat homework...
angah dapat no 11... boleh lar tuh ngah yer ibu bangga dengan angah...
Next year usaha lebih cikit yer..

No comments: