catatan ibunda..buat tatapanmu

Sekadar berkongsi rutin kehidupan yang sempat diabadikan..

Sunday, November 13, 2011

Jamaun Hi-Tea SEMERA 2011

Tradisi setiap tahun setiap yang bermula pasti akan berakhir.
This year jamuan akhir tahun SEMERA diadakan di Seri Pacific Hotel.
Tahniah buat MGK this year dapat kelolakan majlis ini dengan jayanya. Especially for kak Mazliza, good job. Walaupun nampak mcm kliza sorang yg ke hulu dan ke hilir... you're iron woman

We pergi dengan my viva with karnai n kyah. mmmmmm..berani jer aku drive coz this area memang aku aku g dah biasa berulang kat putra tuh... 


yang duduk tulah iron woman Kak Mazliza 
Suka sgt dengan karektor kliza sgt2 peramah walau baru masuk tahun ke3 di SEMERA
sian kliza tuh... baru nk menjamah hidangan selepas  majlis selesai.. 
tabik betul dgn kegigihan kliza..
n sebelah aku tuh karnai n kyah yg berjemaah naik kete ngan aku ke sini.


With "mak"  gelaran budak asrama untuk kak Jah setable dgn ku.


Tema hari tuh merah dan hitam.. nice sgt tgk bila semua bergaya dgn warna tema.. but not me..
ntah kenapa masa pegi cari baju hati ku katakan tidak pada red.. so my baju all black.. it oklah ..


With Yati adik yang selalu menjadi usikankku. tapi lepas nie dah xbleh usik yati lagi coz dia dapat transfer ke negeri kelahirannya.. TAHNIAH TIE
Ada cerita sedih disebalik proses pertukaran adikku nih... tapi Alhamdullih berkat kesabaran kita dik.. tgk ALLAH dengarkan keluhan hati insan2 terainaya... 
Moga menjadi pengajaran bt MEREKA..


No comments: