catatan ibunda..buat tatapanmu

Sekadar berkongsi rutin kehidupan yang sempat diabadikan..

Friday, July 29, 2011

opening SOGO

pernah pegi tak masa sogo mula2 nk mula operasi???? maksud aku msa bru bukak jam 10.00pg tuh..
ha...ha..ha...ha... fisrt time aku g masa tuh n xtau pulak macm tuh sambutan diorg kan...
lepas jer g chek up iman isnin lepas aku g sogo n iman n hubby ku masa sampai sogo tuh jam br pkul 9.50 ader lah dalam 15-20 org yg mula masuk sogo melalui lif... pintu masuk blem bukak lagi..

cehhhhh.. aku pung mengajak ler en hubby naik jugak.. rupanyer masa opening dorg pasang lagu sambut customer.. n semua staff diorg berbaris disetiap laluan sambil mngucapakn selamat datang... bayang  kuar jer dari lif yg mana kami terus landing 5f tuh bahgian pakaian kanak2 tak putus putus dorg wish selamt dtg malu wehhhhhhhhhhhhhhhh dah rasa mcm aku tgh rasmi pembukaan SoGO jer..... lama plak lagu tuh... ada  dalam 15 minit gak..

tu pengalaman yg aku rasa lucu sgt....

No comments: