catatan ibunda..buat tatapanmu

Sekadar berkongsi rutin kehidupan yang sempat diabadikan..

Wednesday, July 20, 2011

rindu kat abah...?

Hari minggu lepas my husband blk kg... for what yer??
mmmmmmm.... malas nk citer .. rasanyer ntahlar blik berubat lar kononnyer.. berubat saper yek???
nih ekoran aper yg berlaku pd iman seminggu lepas lar..
dtng mak mertua aku yg percaya ckit benda2 karut ni.. aku bukan tak pecaya tpi tak  ler setaksud mereka nih...
so.. demi menurut perintah maknyer si suami pun balik kg so. tinggalkan aku 4 beranak kt umah.
oppppsss... bukannyer aku taknak  blik tp en suami tak ajak pun..
kecik hatii ku.. makan hati berulam jantung gak lah..
bila en suami x pelawapun aku blik mula la aku bt jerangkap samar...
 ha..hah..hah,,.. mmmmmm mesti maknyer dah warming  blik sorang2 latuh.. senang nk ke situ sini
kalu aku nih maybe byk ckit bantahan...
bukan nyer menantu derhaka tpi mana yg aku rs tak elok aku bantah esspecial yg bertentangan dgn agma kan.. 
yg di mngsa keadaan anak2 die lah.. 
yg teruknyer si haiqal  .
bila menjelang waktu nk tido malam
" ibu, angah xleh tido lah.."aku dh tahu  dia nih kalu xde abh memang susah nk tido.. so, kau bglah kain pelekat abh kat dia si eam dengki nk jugak..so bg towel abh plak.. 
and d end x sampai 10 minit masing-masing dh berdengkur...
cian kan....

 
tapi yg sorang nih plak masih aktif bermain..
aduoi loteh ibu yang oiiii..
meh ler tido...

No comments: