catatan ibunda..buat tatapanmu

Sekadar berkongsi rutin kehidupan yang sempat diabadikan..

Thursday, July 21, 2011

Ngantuknyer sejak akhir-akhir nih

tak tahu lah naper sejak kebelakangan nih aku rasa ngantuk sgt... masa kat sek pun takleh nk control mata supaya jgn lelap tgh tulis kat white broard pun kadang2 bleh jer rasa tersengguk.. nk kata malam2 tido lewat sgt xdelah... normal lah sebelum nih pun aku tido area jam 12 gak... dah dua hari blik jer sek terus membuta... si kecik iman apa lagi bonus lar dapt tido berkepit ngan aku... pastu aku dah bangun dia tak bgun2 lagi..
Adakah  ini  tanda berat badan ku nk naik balik... cehhhhhhhh... dan ..dan.. terus pi timbang... 65kg ok lar xde perubahan.... ishk..ishk...ishk... takut gak naik mendadakkan.. nk turun punya lah siksa kan... tpi jenis badan aku nih kalu nk naik dah xde signal dah.... tup...tup.... baju dah ketat sana sini... adoi.... biarlah aku dapat maintiain camni rasa ringan ckit badan.. nk melarampun best ckit... kena jer nk pakai aperkan...
untuk pengetahuan semua berat badan aku last masa pregnant 40minggu mencecah 82kg... fuyoooooo... takut wooooooooo...

No comments: