catatan ibunda..buat tatapanmu

Sekadar berkongsi rutin kehidupan yang sempat diabadikan..

Friday, December 9, 2011

Ombak Rindu..

Sejak ditayangkan sering dengar org dok bercakap sini  sana pasal ombak rindu nih.. best sangat ker??
first dgr dari kak Masliza, kak Liza nih bukan jenis yang layan sgt citer2 melayu nih tp bila dia post kat fb tgk citer tuh n good comen so aku pun menyimpan hasrat nk g tgk.
Fisrt week ditayangkan sah2 lah aku xdapt gi kan coz my hubby ada meeting kat klang seminggu dia kat sana wlaupun dekat tp stay kat hotel kat sana.
so pendam kan jer dulu hasrat tuh.. aku nih bukan yg jenis setiap citer layan kat panggung berapa kali aku masuk panggung pun bleh kira ngan sebelah jari jer.. bila hubby xder n hubby tgh busy aku pendam kan jerlah dulu hasrat tuh kan.

after 1week hubby pun dah balik ada gak ckp2 pasal ombak rindu nih tp just kias2 jer dulu coz tgk my hubby very2 busy. N hubby ku pun cam tak berapa layan jer story aku nih ..

hushhhh... xleh jadi nih perasaan semakin membuak2 nk tgk Ombak Rindu nih..

Finally ku suggestkan pd hubby ku
" banggggg.... bleh tak lyn g tgk ombak rindu"
hish takkan nk g tgk citer camtuh bw anak2 kot?
memang xyah bw lah anak2 ..
mmmm...kalu abg xnk g lyn g ngan pah n ti ( pengasuh taska) yer ..
okey......
yes...yes.... dah dapat green light..

aku pun dan..dan masa tuh jugak check time show kat brem mall kt internet
k..7.40 mlm 
sms pengasuh suruh get ready  lepas maghib terus g..
sampai brem mall 7.30 
 n.. tgk show time  ombak rindu dah mula jam 7.20 aduhai aku siap persoalkan kat budak yg jaga kaunter tiket tuh nape imformatian kat internet lain..
tp dah terlanjur dtg aku masuk gak lah lgpun baru 10 minit berlalukan promo  lagi.. sempat....

memang berbaloilah g tgk best kalu citer melayu memang bset lar jika nk dibandingrkan dgn cite melayu yg lain.
lagi best kalu g ngan hubby ku...

ok 5 ***** 
4
OMBAK RINDU


No comments: